onsdag 18 november 2009

Att vila i väntan

Det var som att det bara sa "pang" i mig och så var migränen igång igen. Lämnade den sista lektionen lite i förväg och tog mig till tåget. Läskigt att gå över tungt trafikerade korsningar i eftermiddagstrafiken när man tappat delar av synfältet. Tur det var rödlysen, men läskigt att känna att man inte har koll på det som händer runt omkring...

Jag höll mig vaken eftersom jag var på resande fot. Så jag fick inga domningar den här gången. Har faktiskt inte fått några domningar på hela hösten förutom häromdagen då. Skillnaden i mitt beteende då var att jag faktiskt somnade. Men jag är glad och tacksam att jag slapp det eländet i alla fall. Men jisses vad trött och seg jag är nu...ingen huvudvärk fick jag heller men det känns ju som om hela huvudet var fullt med hubba bubba...skönt att det är kväll och jag snart får gå och sova för natten.

Så jag får inte kryssa något i min anti-anfallskalender idag, men jag ser fram emot att fortsätta fylla på med stora, härliga lila kryss här framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar