torsdag 21 januari 2010

Mina andetag

Ja, hur var det nu med andningen? Inte så bra den här veckan...jag har haft två migränanfall och det känns inte så kul. Jag hade ledig dag i måndags och då var det dags, det var väntat efter den senaste intensiva tiden och även efter måndagens långa sovmorgon. Jag vet att jag mår bättre av att kliva upp tidigt på morgonen men är man så trött så är det inte alltid möjligt. Fick inga domningar i alla fall och det känns som det allra viktigast i alla fall. Men sen har jag känt mig ganska så stressad och det är mycket nytt på nya jobbet, nytt ställe och nya uppgifter. Och då är det ju ännu viktigare det här med andningen...och imorse på väg till tåget så började flimret igen. Jag hade ett viktigt möte för oss alla nya och våra handledare, slöt ögonen på tåget och synen var okej väl inne på centralen. Ingen huvudvärk och inga domningar. Men ganska så seg. Men dagen har flytit på bra i alla fall och jag var på kören och laddade om med lite ny energi. Så jag försöker vara medveten om att jag ska andas in och andas ut lugnt och djupt...Med hopp om att slippa migränen några veckor igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar