lördag 25 maj 2013

Det är i Dig

En strimma ljus, mot min kind
Du andas över mig, jag andas in
Här är jag Din och jag vill
Jag vill andas med Dig
Andas med Dig nu när jag ska möta min dag

Det är i Dig som vi lever och rör oss
Det är i Dig som vi lever och rör oss och är till

Jag andas ut Dig över min dag
Över allt jag ska, över alla krav
Allt jag vill, men inte får till.
Och jag vill andas med Dig
Andas med Dig genom allt det som nu sker

Det är i Dig som vi lever och rör oss
Det är i Dig som vi lever och rör oss och är till

Jag andas ut Dig över min kväll
När jag går till vila finns Du här
Allt som blev, alla jag mött
Och Du andas med mig
Andas med mig nu när natten sänker sig ner

Det är i Dig som vi lever och rör oss
Det är i Dig som vi lever och rör oss och är till

En strimma ljus mot min kind
Du andas över mig, jag andas in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar